legoloveer

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 23 april 2012 15:13

nu har jag kommit hem från plugget! Det första jag får reda på när jag kommer till skolan är att vi ska ha ett matte prov på fredag!! SKITT. Iallafall nu måste jag träna på det. Jag som trodde att jag skulle få en ledig vecka :(

Det gick iaf bra på musikprovet fick nämligen alla rätt!!!! Men nu måste jag plugga vi kankse ses senare hejdå!!

Av Emma - 22 april 2012 10:31

Hejsan allihop förlåt att jag inte bloggade igår men vi kom hem så sent och jag var väldigt trött! Det var iaf jätte roligt hos gästerna vi gjorde lite olika roliga saker! Idag ska jag göra något jag vet inte riktigt vad vi får se! Nyss gjorde jag klart min uppsats i svenskan skönt!! Sitter här och äter rostat bröd det är jätte gott ska gå och kolla om vi har någon juice. Men vi ses senare under dagen hejdå!

Mmmmm...

 

Av Emma - 21 april 2012 12:21

Hejsan allihop nu har jag kommit hem från stan. Som jag redan har sagt så var vi inne på hollister och vi köpte några kläder som jag ska visa snart. Idag ska vi ju till några gäster jag längtar så mkt!!! Nu sitter jag och gör ingenting förutom att blogga och vara inne på skype :( Jag kankse kommer att blogga lite senare men vi ska till gästerna klockan fyra så kanske. Men nu ska jag visa er alla bilder:

Här är en kofta jag köpte:

Här är en t-shirt vi köpte

Det var allt vi ses kankse senare hejdå!    

Av Emma - 20 april 2012 22:31

Imorgon  ska vi åka till hollister på morgonen klockan halv 10 så vi kommer hänga på låset som min mamma säger, så jag kanske inte bloggar så mycket imorgon eftersom vi ska på middag klockan fyra men bli inte ledsna för att det kommer kanske mer imorgon när jag vaknar om jag vaknar tidigt eller så kommer det senare på eftermiddagen om jag hinner men annars kommer det på Söndag. God natt nu allihopa sweet dreams!


 

Av Emma - 20 april 2012 18:51

Hejsan allihop nu ska jag och min pappa ladda ner skype till mig herregud va kul! Idag i skolan hade vi sexualkunskap det var inte kul det var äckligt! Men annars var allting bra i skolan. Jag fick ett önskeinlägg om att skriva om hur min kamera fungerar och så och det kommer jag att skriva om jag lovar men inte idag :(

Nu ska jag och en kompis skypa och göra läxan tillsamans vi ses senare ikväll hejdå!

Av Emma - 19 april 2012 20:24

Jag har kommit hem från skolan för länge sedan! När jag kom så satte jag mig och gjorde min uppsats i Svenskan man ska skriva om Borneo det är faktiskt väldigt roligt! När klockan slog 19:00 så ringde kompisar och ville leka ute så jag gick ut men jag var tvungen att gå in klockan 20:00 det var verkligen kul. Jag vill verkligen att ni skriver önskeinlägg för att jag har sagt det flera ggr men ingen har skrivit något jag menar liksom kom igen nu!!!

Men jag kommer tyvär inte att blogga mer ikväll för att jag orkar inte så vi ses imorgon men inte direkt för att jag ska leka med en kompis men vi ses senare imorgon hejdå!!


 

Av Emma - 18 april 2012 18:14

Nu har jag gjort mina läxor de var ganska lätta men jag gillar läxor! Om typ mindre än 2 månader så fyller jag 12 år! 

Längtar så mycket!!!!! Jag längtar också tills på Lördag då vi som sagt ska till några kompisar och äta middag hoppas att vi kommer att stanna länge! Snälla kan ni inte skriva önskeinlägg snälla för att jag har inte så mycket att skriva om nu för tiden. Och fortsätt också med att skriva mycket kommentarer och frågor som jag kan svara på!

Imorgon börjar vi kl 8:00 igen buuuuh men jag få skjuts till skolan och det är jätte skönt att inte behöva ta bussen!! Jag längtar så mycket till sommarlovet det är om ca 8 veckor. 

Men vi ses senare ikväll är det något bra på tv ikväll?

iaf hejdå!


 

Av Emma - 18 april 2012 07:45

Idag börjar vi kl 9:40 och jag fick sova ganska länge så det var jätte skönt! Idag har vi bara tre ämnen så det är också väldigt skönt ni vet säkert vilka jag har iaf har jag science, English och P.E

Vi ses senare eller typ jag ska ju göra läxor när jag kommer hem så vi ses efter då.

Hejdå


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards