legoloveer

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 30 september 2012 10:49

Heii Heii!
Nu sitter jag här och kollar runt lite på internet på olika bloggar. Igår var jag hos Little darlingarna och det var ju som vanligt jätte kul! Först åkte vi ut med rullstolen sedan gick vi in och åt. Sedan gjorde vi modevisning haha. Men iaf sedan busringde de och frågade om Robert pettersson på 118 800 men såklart fanns han inte. Han är ju en kändis... Men idag sticker jag till Suzi och är lite med henne. Sedan blir det läxor men måste gå nu hejdå! <34

Av Emma - 26 september 2012 07:27

Nu sitter jag på bussen med en vän. Vi pratar om typ hemkunskap....
Haha fett segt!
Nej men börjar 8 idag så det är inte chill....
Ses! <33

Av Emma - 25 september 2012 20:09

Jag vill börja med att säga förlåt ännu en gång. Jag vet att jag alltid säger att jag ska blogga och jag lovar osv...

Men nu ska jag verkligen börja!

Förra veckan i fredags hade jag prov i både so och matte. Det gick väl bra men jag har inte fått reda på resultatet men kommer typ få reda på det på fredag eller något.

Men ibland vill jag typ inte blogga eftersom jag känner att jag inte orkar för att jag har så mycket att göra och att jag måste gå upp så tidigt. Men nu ska jag verkligen försöka!

Jag skulle gärna vilja att ni kommenterade om vad ni vill se här på bloggen. Snälla gör det om ni inte gör det så kommer ni inte få läsa om det...

Här kommer min lilla veckoplanering:

Måndag: Sportdag, slutar 14:00

Tisdag: Science läxan! Slutar 14:35. Glöm inte simning klockan 16:00

Onsdag: Lämna in hemkunskapsläxan. Slutar 15:30... :(

Torsdag: Lämna in svenska läxan! Slutar 15:30. Kanske vara med Julia.

Fredag: FREDAGSMYS! Få reda på matteprov.

Lördag: Autumn fair. Ska hem till little darlingarna! :D

Söndag: Läxdag. Plugg, plugg, plugg <3

Det var min planering.

Ses någon annan dag! Hejdå!

HAHA så sant! 

   




Av Emma - 22 september 2012 20:53

Sorry! Jag har helt glömt bort att blogga på typ en månad. Men aa det har varit mycket. Lovar att blogga mer! Hejdå! <3

Av Emma - 7 september 2012 17:09

Har inte bloggat på ett tag men nu i 6:an är det mycket läxor så kan inte det hela tiden! 

Kan dock blogga i skolan men orkar inte... hehe.

Jag och pappa ska dra till Sickla och fixa lite saker och handla mat.

Men lite stressad nu så ses!

Av Emma - 3 september 2012 17:29

Hej allihop!

Idag har jag varit i skolan och jag tyckte att dagen gick ovanligt långsamt inte alls kul!

Jag kom såklart hem för jätte länge sedan men aa glömde blogga hihi....

Iaf vi började dagen med mentors tid då vi gick igenom dagen och så. Sedan hade vi So och det var väl kul... Sedan var det lunch och det är typ det bästa med rast och sådant. Idag var det skolfotografering och jag gillar inte sådant eftersom jag aldrig blir bra på bild... Men sedan hade vi Svenska och så slutade vi. Glömde skriva om simmningen igår men när jag kom hem blev det så sent så jag struntade i det ska ju ha simning idag igen så kan kanske skriva då. Men jag ska inte klaga om denna dag eftersom imorgon slutar vi 14:35 och då missar jag min buss, på onsdag slutar vi 15:30 och börjar 8:00 kommer bli så trött då...

Men det var nog allt.

Vi ses!

Hehe gammal bild på när jag tog bild med gurkor och vatten.

 

Av Emma - 2 september 2012 17:20

Tjabba!
Om ca en timme ska jag till simningen. Det ska bli väldigt roligt! Vi ska äta snart tror att det blir lax så det ska väl antagligen bli gott tror jag. Men berättar mer om allt efter simningen. Det var nog allt. Imorgon ska jag blogga i skolan eller när jag har kommit hem från skolan...
Hejdå!
En bild på mitt rum:

Av Emma - 2 september 2012 15:42

Jag gör ännu ett inlägg. Förlåt att jag bombar min blogg med inlägg men har fått in suget igen... Ikväll ska jag på simmning och det ska bli kul men berättar mer om det när jag kommer hem... Här kommer iaf dagens outfit.
Ignorera sminket på bordet!

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards