legoloveer

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 31 augusti 2012 20:04

Hej allihopa!

Idag i skolan fick jag ett önskeinlägg av en klasskamrat att jag skulle skriva ett inlägg på engelska och det ska jag absolut göra! Ska göra det i detta inlägg.

Well, we started att 8:25 am today and I was pretty tired Iam always that in the morning before 10:00 am.

We started wih the subject textiles and that is always fun but today we just looked through some art pictures we are working with a unit when you cooperate with art and that unit i called me, myself and I.

After one hour of textiles vi had social science. That is pretty boring if you ask me... 

And then we had math and that is really fun actually! And then we had lunch and I was really hungry so it was really good! Our last subject on fridays is art and that is really chill! 

After school I went to sickla with some of my friends and I really love too shop!

Tomorrow Iam going too my really good friends called the little darlings as you all know. And that is going to be sooooo fun! 

Det var allt om det inlägget på engelska! Fortsätt gärna önska inlägg vi ses!

Av Emma - 26 augusti 2012 21:05

Hej allihopa!

Först och främst vill jag be om ursäkt för usel bloggning jag har tappat suget men jag hoppas verkligen att det kommer tillbaka! Idag har jag varit hos little darlingarna som rubriken lyder. Det var som vanligt super kul där!

Vi gjorde jätte mycket saker bl a att åka ut med rullstolen och vara med kaninerna. Idag när vi åkte ut med rullstolen var det en "tant" som kom förbi och frågade om vi körde ett tåg lite rolig fråga och då kom vi på att vi faktiskt kunde göra det om vi hade något mer man kunde sitta på... Men det hade vi inte trodde vi.

Sedan när vi kom hem så upptäckte jag och Sarah en bräda med hjul på och kom direkt på att det var den man kunde sitta på. Jag blev super glad och skuttade omkring! När vi skulle prova så började det regna men vi gav inte upp inget kan slå darling-power! Det funkade jätte bra och om jag får säga det själv så var det super kul!

Vi blev ju såklart super blöta men strunt it liksom man ska väl njuta sålänge man lever eller?

Men klockan två skulle jag gå hem men jag hoppas ju såklart att jag får komma dit fler ggr eller att de kommer till mig för att det är ju så himla kul! 

I lördags var jag och min bästa papi på grönan det var hur kul som helst! Hör du det pappa du är världens bästa!

Men aa imorrn börjar skolan igen och jag tycker inte att det är helt negativt för att jag har börjat tycka om skolan mer och mer det senaste halv året. 

Vi ses snart igen (Lovar att det blir snart!)

BYE BYE! <3

Av Emma - 24 augusti 2012 17:46

Hejsan bloggisen!


Nu tänkte jag lägga in mitt första röstinlägg.

Jag bloggar ju inte så ofta så tänkte bara göra det. Jag har försökt flera ggr men jag har tyckt att jag låter så muppig så jag tänker inte kolla detta inlägg.

Kommentera gärna vad ni tycker!

Här kommer det! 



 

Av Emma - 21 augusti 2012 17:36

Känner att jag inte bloggar så mycket som jag har lovat er men nu ska jag göra ett inlägg! Idag började vi 8:40 och vi hade först matte då gick vi igenom vad vi skulle göra hela året. Sedan hade vi svenska då svarade vi på några frågor efter det hade vi engelska det var jätte kul fast det var ju alla ämnen! Men efter lunch hade vi no och efter det slutade vi. Vi slutade vi 14:35 inte så sent men imorgon börjar vi 8:00 och slutar 15:30 det är ganska sent... Men jag och några kompisar gick sedan till sickla och shoppade. Jag köpte en spargris super söt! Bilder kommer i detta inlägg! Vi ses hejdå!

Av Emma - 19 augusti 2012 10:24

Hej bloggen!

I torsdags började jag skolan... Det var jätte kul faktiskt.

Jag trodde inte att jag skulle palla skolan men jag gjorde det! Vi får ju skåp i 6:an och det är ju ganska nice!

Vi tog det lugnt de första två dagarna och det var skönt men imorrn börjar allvaret...

Nu sitter jag och tittar på TV det är jätte kul!

Jag bloggar kanske imorgon om min dag om jag orkar jag tror att vi typ slutar 15:00 imorrn så det är ganska sent...

Vi ses imorrn (kanske) Hejdå!

Av Emma - 13 augusti 2012 10:22

Hejsan bloggisen!
Idag ska jag och jamina sticka till forum och handla lite skolsaker.
Det ska verkligen bli kul!
Vi har inte sätts på typ två månader så jag längtar verkligen!
Vid elva ska jag möta henne vid busshållsplatsen och vi går hem till mig och käkar lunch sedan ska vi åka till forum.
Skolan börjar om 3 dagar och det ska faktiskt bli kul!
Men hejdå!

Av Emma - 9 augusti 2012 19:07

Hej allihopa! Jag tänkte blogga nu får första gången på länge. Jag har inte haft lust att blogga eftersom det har varit sommarlov. Jag tänkte göra ett inlägg nu eftersom skolan börjar om en vecka för mig... TRÅÅKIT!
Jag tänkte berätta lite om mitt sommarlov. Jag har varit i spanien hos Little darlingarna, varit med kompisar, varit med familjen, badat och massor med annat men kan inte skriva allt för att det skulle fylla hela inlägget. Men nog om! Jag minns att jag berättade för er om att jag skulle få en kanin men pappa var inte helt hundra på det så han ändrade sig och sa att han häldre ville ha en hund så det ska vi typ skaffa...
Har fått en tandställning nu också blev ful. Imorgon ska jag till Little Darling och det ska bli så kul!
Vi ses när skolan börjar hejdå!

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards