legoloveer

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 9 oktober 2012 18:14

Guuh asså. Jag suger juuh! Jah bloggar liksom aldri. HAHAHA fy. Herregud jah har inte någon bortförklaring det ändå jah har att säga är att jah inte orkar blogga... Hatar typ att blogga... Haha. Deep shit! Men kommer inte att ta bort bloggen! Men aa, vet inte vaah jah ska säga... Haha nu har jah börjat använda lite ungdomsspråk typ eller vad man nu säger... Deep, deep shit alltså... Aja nu ska jag gå men bloggar senare! Eller imorrn typ... <33
Puss och kram! <33
Haha så himla skön! <3

Av Emma - 6 oktober 2012 14:42

Nu är vi klara snart... Eller inte riktigt ganska mycket kvar men skulle önska att vi var klara... Men nu har jag gett upp. Jag sitter framför tv:n och typ äter bilar. MUMMSI MUMMS! <3
Aa iaf vi ska sova över här så att det får bli så många inlägg som jag hinner... Bloggar ju från mobilen...
Vet inte vad jag ska blogga om. Ska snart gå upp och hjälpa till lite... Haha jag e så seg! Men vi får ses ikväll...
Det är ingen riktig hund åsido men hade inget annat att ta bild på...

Av Emma - 6 oktober 2012 14:42

Nu är vi klara snart... Eller inte riktigt ganska mycket kvar men skulle önska att vi var klara... Men nu har jag gett upp. Jag sitter framför tv:n och typ äter bilar. MUMMSI MUMMS! <3
Aa iaf vi ska sova över här så att det får bli så många inlägg som jag hinner... Bloggar ju från mobilen...
Vet inte vad jag ska blogga om. Ska snart gå upp och hjälpa till lite... Haha jag e så seg! Men vi får ses ikväll...
Det är ingen riktig hund åsido men hade inget annat att ta bild på...

Av Emma - 6 oktober 2012 12:01

Nu är man hos mormor och morfar och städar... Det är jätte dammigt och äckligt på deras vind men jag får stå ut... Det är jätte roligt men snart ska vi äta så vi ses senare hejdå!
En bild på allt vi har flyttat ner....

Av Emma - 6 oktober 2012 12:01

Nu är man hos mormor och morfar och städar... Det är jätte dammigt och äckligt på deras vind men jag får stå ut... Det är jätte roligt men snart ska vi äta så vi ses senare hejdå!
En bild på allt vi har flyttat ner....

Av Emma - 6 oktober 2012 12:01

Nu är man hos mormor och morfar och städar... Det är jätte dammigt och äckligt på deras vind men jag får stå ut... Det är jätte roligt men snart ska vi äta så vi ses senare hejdå!
En bild på allt vi har flyttat ner....

Av Emma - 6 oktober 2012 12:01

Nu är man hos mormor och morfar och städar... Det är jätte dammigt och äckligt på deras vind men jag får stå ut... Det är jätte roligt men snart ska vi äta så vi ses senare hejdå!
En bild på allt vi har flyttat ner....

Av Emma - 6 oktober 2012 12:01

Nu är man hos mormor och morfar och städar... Det är jätte dammigt och äckligt på deras vind men jag får stå ut... Det är jätte roligt men snart ska vi äta så vi ses senare hejdå!
En bild på allt vi har flyttat ner....

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards