legoloveer

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 30 april 2012 16:02

Hejsan nu har min kompis gått hem och jag har pluggat tråkig matte! ;( Jag hatar matte och undrar vem som kom på det jag fick typ damp när vi hade pluggade men nu har jag lugnat ner mig! Ni vill inte se mig när jag blir jätte arg!! glad valborg eller vad man nu säger vi ska ju till majbrasan ikväll med några som vi känner och vi ska även äta middag hos dem innan så vi ska börja gå dit ca kvart i fem så det är snart. Sara om du läser det här så vill jag skypa med dig nu men ring upp... Vi ses bye


 

Av Emma - 29 april 2012 15:48

Hejsan nu har vi varit och kollat på cykel åt mig. Jag vet, jag vet jag har inte bloggat idag men jag har inte haft tid för att som sagt vi har varit och kollat på cykel och så har jag pluggat matte. Det var inte roligt att plugga matte för att jag fick göra typ 1000 tal så himla jobbigt!!!!! Men nu sitter jag och äter kinder maxi och ska snart gå ut men jag ska bara titta på tv lite till. Men imorgon är det ju valborg det ska bli så himla kul men det skriver jag om imorgon eller kankse vi ska på middag på kvällen så jag bloggar på morgonen men då ses vi då hejdå!


 

Av Emma - 28 april 2012 16:20

Nu har jag uppdaterat dåligt igen! Iaf idag har jag varit med en kompis och med två andra kompisar vi hade picknic och lekte på en äng och sedan gick vi till några kompisar och åt lunch. Där badade vi ideras pool!! Men nu är jag hemma och vi ska åka till nacka forum men vi har bråttom så hejdå!

PS: Sara och Emelie kan vi skypa ikväll??

Av Emma - 27 april 2012 17:15

Som rubriken säger så är jag väldigt uttråkad!! Jag kom hem från plugget för en timme eller 2 sedan och då la jag mig i soffan och såg på Total drama: Revenge of the island det är ett barnprogram som går på cartoon network det är faktiskt jätte bra!! Mamma har kommit hem så vi ska se på TV nu på ett program som heter "Project runway" det handlar om olika designers som tävlar om att bli amerikas big fashiondesigner det är också jätte bra! Om Emelie eller Sara läser det här så vill jag jätte gärna skypa med er ikväll!!! Just nu äter jag en kellogs kaka jätte yammigt. Den ser ut så här:

Men vi ses sen hejdå!  

Av Emma - 26 april 2012 16:49

Nu har jag kommit hem från skolan eller för en timme sedan. Jag har varit på tutorial alltså det är ju matteprov på Onsdag så gick dit och tränade lite det gick bra!! När mamma och pappa kommer hem ska vi åka till nacka forum och handla lite kläder. Nu ska jag berätta vad vi gjorde i skolan:

När jag kom till skolan så började vi och då hade vi essembele alltså några lärare gav ut lite priser och så det var väldigt kul. Efter det s gick vi ner och hade matte och det var också kul man fick plugga på provet vi skulle ha på onsdag. Sedan hade vi lunch. Efter det så hade vi samhällskunskap och diskuterade lite om den där pappan som lämnade sitt barn utanför innebandyhallen för att sonen hade presterat dåligt men i själva verket var ju det ett missförstånd pappan var på baksidan och packade bilen och då trodde pojken att han hade åkt så det blev ett missförstånd!!!!! Sedan hade vi Svenska och då jobbade vi med källkritik. Sedan slutade vi och då gick jag till tutorial  och nu är jag hemma och tittar på TV. Nu ska jag logga in på skype. Vi ses senare ikväll hejdå!!


 

Av Emma - 25 april 2012 21:36

Hej nu har jag glömt att blogga igen! Det är för att jag har det ganska stressigt på vardagar så jag hinner inte blogga så mycket och så är jag väldigt glömsk!! Matteprovet har ställts in eftersom vår lärare inte har hunnit att repetera allt som vi skulle gjort så det är flyttat tills nästa vecka! FY VA BRA!!!!!!! Kommer att blogga ganska sent imorgon också men vi ses då godnatt!

Av Emma - 24 april 2012 21:49

Förlåt att jag inte har bloggat idag! Det är för att jag har lekt med en kompis och efter det så tränade jag på matte så jag hann helt enkelt inte! Imorgon går jag upp 8:30 så jag kankse hinner att blogg då men annars bloggar jag på kvällen men vi ses hejdå!!

Av Emma - 23 april 2012 18:04

Jag har gjort ett eget iPhone skal skriv vad ni tyckker om det här kommer det:

För alla er som undrar så är det scooby doo som jag täckt med diamanter skriv en kommentar om vad ni tycker!

 


Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards