legoloveer

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 9 april 2012 18:15

Nu har vi kommit på den stora mysiga båten det är verkligen jätte kul! nu ska vi äta middag snart men först se våra hyter. Vi ses sen hejdå!

här är menyn! fast inte den vi ska ha! Jag vet att jag tjatar men herregud va kul vi kommer att ha det!!!!

Om det är ett tidsinställt inlägg så är symbolen ¤ leta efter den symbolen

  

Av Emma - 9 april 2012 16:05

Hej jag kommer inte att skriva något mer inlägg idag jag lovar att det kommer tidsinställda inlägg åt er.

Jag ville bara säga att jag kommer att sakna er hoppas ni får det bra de två dagarna som jag är borta. 

Vi åker snart och jag längtar så himla mycket 

Vi ses imorgon eller ja typ äsch. Hejdå!!!!!

Läs mina:

   

Av Emma - 9 april 2012 14:58

Om 1 och en halv timma så ska vi åka iväg till båten jag längtar så mycket som ni säkert redan vet. 

Nu sitter jag och tittar på scooby doo och avsnitten är nya!

Det här blev ett ganska kort inlägg men vi ses innan vi ska åka till båten.

han är så söt!

 

Av Emma - 9 april 2012 13:33

Nu är jag klar med TI= Tidsintällda inlägg så nu kommer ni att ha massor att läsa! Jag har gjort fyra stycken så det blir vell ganska mycket att läsa. Vi kommer att ha så kul!

Jag ska berätta vad jag ska ha på mig.

Jag ska ha en silvrig tröja men den är nästan genomskinlig så jag ska ha ett vitt linne under och sedan ska jag ha ganska mörkblå jeans med silvriga fickor alltså silvrigt broderi på fickorna och sedan ett par svarta skor jag köpte på marshalls i U.S.A Ska visa några bilder men allting kanske inte är rätt men ni får iaf ett smakprov om vad jag ska ha på mig. Vi ses hejdå!

Här är den silvriga tröjan

   

ungefär såna här byxor

Jag kan tyvär inte hitta skorna

Vi ses innan båten hejdå!

 

Av Emma - 9 april 2012 13:11

Jag vet att jag har nämnt några ggr att ni ska skriva kommentarer, frågor och önskeinlägg. Jag vill bara så gärna ha något att svara på. Kan ni inte bara skriva något litet? Snälla!

Nu ska jag inte tjata mer jag lovar 

Jag lovar också att jag ska börja använda mer smilisar då blir inläggen kanske mer roliga att läsa jag vet inte 

Vi ses sen hejdå    

Av Emma - 9 april 2012 12:25

Nu har min farmor kommit och gissa vad jag fick 500 kr till så nu har jag 1000 kr att handla för på båten!!!

Jag längtar men nu har vi också kul. Vi ses sen hejdå!


 

Av Emma - 9 april 2012 10:49

Tjena jag vaknade ungefär för en timme sedan. Idag är dagen som jag längtat till ni vet vad som händer eller ska jag ta det igen? Jag gör det. Ca klockan 12:00 kommer farmor och äter lunch hos oss och sedan kl 16:30 så åker hon hem och då packar mamma det sista och sen klockan 17:00 åker vi iväg till båten! Jag längtar så mycket tiden måste gå fortare! 

Ja nu glömmer jag nästan vi ska åka och handla lite på förmiddagen också.

Vi ses senare hejdå!

Gå fortare, gå fortare!!!


 

Av Emma - 8 april 2012 22:38

När ni kollar min blogg kan ni inte skriva en liten kommentar eller lite frågor eller ett önskeinlägg ni skulle vilja se i bloggen. Jag bloggar inte mer ikväll så god natt! Ses imorgon!


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards