legoloveer

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 10 april 2012 20:24

Emelie Bäckman ssupersmothie.blogg.se: Hej Emma! :)

Kan du inte göra en blogg på blogg.se? :) Det är verkligen mycket enklare där 

att byta headers och sådant, men du gör såklart som du vill! <333

Svar: Jag tror att om jag ska göra en blogg på blogg.se s ska jag vänta lite eftersom jag redan har 

en blogg på bloggplatsen.se men tack för att du sa det :)

Av Emma - 10 april 2012 19:12

Nu har jag gjort en ny header i paint det var ju jätte lätt! Jag vill typ tacka Sara min lilla darling och Emelie min darling tack så mycket att ni tipsade mig att göra en header i paint! 

Vi ses senare!!


 

Av Emma - 10 april 2012 18:14

Kan ni inte skriva en kommentar till mig jag vill verkligen ha något att svara på jag har inget annat och göra så skriv kommentarer eller frågor!!!

Inte snygg gjorde den i paint väldigt fort men ni förstår vad jag vill komma till!


 

Av Emma - 10 april 2012 17:45

Nu som sagt ska jag visa  en bildbomb. Jag kommer inte att visa några bilder på mig eller mina kompisar för att jag får inte för mamma (Sorry Emelie) Iaf nu kommer de!!

Här var resturangen vi åt på den hette "Four seasons"

Min drink jag drack!

   

Här är mina hot snacks och en drink jag drack och åt när vi var vid dansen!

Här är dansgolvet!  

 Här är lobbyn vi lekte kull i!

 

Spel automaterna

Baren!

 

Någon hade klätt ut sig till Elvis Presley

 

Här är poolen vi badade i!

 

Här åt vi lunch

   

Nu har jag inga fler bilder men hoppas ni gillade dem. Det är copyright på alla bilder!!!
















Av Emma - 10 april 2012 17:30

Japp då var vi hemma åå vill tillbaka det var så kul jag vann 200 kr på automaterna! Ni vet ju vad vi gjorde så jag kommer inte att skriva något mer. Det kommer en bildbomb så fort jag överfört alla bilder till datorn vi ses sen hejdå!

Av Emma - 10 april 2012 11:00

Nu ska vi gå och bada så kul och skönt känner verkligen för ett bad just nu! Vi ska bada i bubbelpoolen och den vanliga poolen. Jag ska också sola över en stor lampa som  jag hoppas att de har här jag vill bli brunare jag är ju vit som en krita just nu! Jag vill verkligen inte hem jag vill att det ska vara flera nätter att sova här på den sköna båten! Vi ses hemma för att jag kommer inte blogga mer nu men hejdå!

Okej, okej jag är inte så här vit men ni förstår vad jag menar.

¤

  

Av Emma - 10 april 2012 09:00

Nu är vi påväg till frukosten mmm det ska bli så gott. Efter vi har ätit lite så ska vi bada eller kolla i tax free jag vet inte men båda blir jätte kul! Jag ska berätta mer om badet då vi ska bada. 

Vi ses senare hejdå!

Här är den mysiga poolen vi ska bada i snart!

¤

 

Av Emma - 9 april 2012 20:00

Nu har vi ätit och vi ska gå och kolla i tax free! Jag tror vi också ska spela på automater och sjunga kareoke och dansa ta en drink herregud det finns så mycket att göra här!

Imorgon så ska vi bada! Jag kommer skriva något om de men jag berättar när jag kommer hem också. Herregud det här är så kul! Vi ses imorgon sötizar! Hejdå!

¤


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards