legoloveer

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Emma - 12 april 2012 20:19

Hej jag tror att jag kommer att ta en bloggpaus nu. Har tröttnat lite på att blogga men det är enkelt att få den känslan på ett lov lusten kommer säkert snart tillbaka hoppas jag!

Vi ses då senare ikväll hejdå!


 

Av Emma - 12 april 2012 15:18

Nu har jag kommit hem från sickla. Jag var där för att jag inte hade något att göra så jag åkte och klättra på klätterverket i dieselverkstaden! Det var faktiskt jätte kul. Jag vet inte vad jag ska göra imorgon men vi får väl se.

Vi ses senare hejdå!



Av Emma - 12 april 2012 09:11

Tjingeling! Nu har jag vaknat och sitter i soffan och bloggar. Gör inte så mycket!

Jag ska uppdatera vad jag ska göra idag snart men just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men vi får se.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva men vi ses senare hejdå!

 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards