legoloveer

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 30 maj 2012 19:19

Nu har jag och min kompis simmat eller för ganska länge sedan. Ännu en gång så är uppdateringen trög och jag ber om ursäkt för det men ska försöka bli bättre! Jag lovar!

På Måndag ska vi ha ett litet lätt matteprov men det är säkert lätt vår lärare sa iaf det fast han är vuxen så det är väl lättare eller????

Imorrn ska jag och min kompis Filippa bada hemma hos mig tror vi min mamma har inte kommit hem så har inte hunnit fråga men hoppas att det går!

Det kommer upp en jätte cool bild senare som jag tog. Jag tycker att den är cool iaf förresten så kommer den upp i detta inlägg...

Ska avsluta nu bye...


 

Av Emma - 29 maj 2012 18:06

För ca två timmar sedan så kom jag och min kompis hem från Nacka Forum det var askul!!!!!!!!!!!!!!

Vi köpte lite saker och fikade och det var asmysigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag älskar dig Jamina! <3  

Jag har designat ett till skal som jag inte har visat er men det kommer nog upp en bild på det i det här inlägget.

Snart ska vi äta pastasallad jag tror att det kommer att bli gott jag har liksom aldrig smakat den vi gör nu.

Skajpar med min kompis det är super!  

Men see ya later!


   

Av Emma - 28 maj 2012 18:29

Nu är jag trött som bara den. Det har liksom varit så tuffa veckor men det får jag ta eftersom jag valde den här skolan. Men just nu skajpar jag med en kompis och det är så kul!!!

Igår hade jag kalas och det var så himla roligt jag fick jätte många roliga presenter och jag tyckte att det var jättekul jag önskar att jag kunde göra om det igen...

Ska snart gå att titta på TV eller inte snart typ om ca en timma.

See you later gladiator!

Lite saker jag fick. Skon är ett penskrin...

 

Av Emma - 27 maj 2012 14:54

 











Copyright på alla bilder!          

Av Emma - 27 maj 2012 11:43

Tjjing! Jag vaknade för typ en timme sedan och gick upp och duschade. Efter det kom jag på att det är morsdag idag så jag sprang upp och hämtade en present som är till henne. Hon blev jätteglad så det var bra.

Igår så VANN LOREEN yes final i Sverige nästa år. HON ÄR BÄST JAG ÄLSKAR DIG LOREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men snart kommer Jamina hem till mig och det ska bli så himla roligt!

Har också fest eller kalas idag och det ska också bli kul!

Vi ses...


 

Av Emma - 26 maj 2012 21:41

Nu sitter jag förväntantsfull och väntar på en header som en kompis gör till mig.

Här är hennes blogg!

Av Emma - 25 maj 2012 18:49

Nu har jag ätit. Vi åt kycklingspett med jordnöttssås det var super gott!

Idag på provet så tror jag att det gick bra iaf hoppas det verkligen!

Har badat i poolen idag 17,5 grader så kallt men så skönt hoppas att det blir varmare!

Har inget mer att skriva om men ses imorgon!

Av Emma - 24 maj 2012 19:40

Känner mig som en riktig plugghäst jag sitter liksom fastklistrad vid mina böcker.

Men har badat nu och det var jätteskönt tror jag ska bada i vår pool imorgon

See you tomorrow


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards