legoloveer

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Emma - 1 maj 2012 20:00

Nu har vi kommit hem! Det var himmelsk god mat där så alla vet så är det Erik Lallerstedt resturang och då är det ju så klart gott. Först kom vi dit och då hängde vi av oss kläderna och en kille visade oss till bordet. Efter ett tag så fick vi beställa förätt jag beställde så klart en äcklig förätt så jag fick mammas toast skagen. Senare så kom Erik Lallerstedt in och åt herregud det var jätte coolt!! Men iaf sen beställde vi  varmrätt och då beställde jag rätt jag beställde oxfile bitar med olika såser till och potatis och det var jätte gott! Efter allt det här så beställde jag hemgjord glass och den var verkligen himmelsk god! Sedan åkte vi hem :(

Vi åkte dit för att pappa fyller år imorgon och då firar vi idag fast han får sina presenter imorgon så jag längtar tills imorgon!!!! Vi ses imorgon på morgonen eller senare på kvällen bye...

Här är en liten bit av baren:

 

Resturangen rekomenderas!

Av Emma - 1 maj 2012 16:14

Nu har jag spelat ett spel som heter gurkmask makeover det var jätte roligt! Vi har kommit hem från little darlingarna det var jätte kul där vi fikade och var ute men nu är vi hemma! Vi ska ju som sagt åka till Eriks bakficka det ska bli jätte kul men vi ses imorgon när det är skola :( Vi börja iaf 09:40 så skönt!!!!!

Vi ses!

Här är en bild på hur hon blev:

 

Vad tycker ni skriv en kommentar!!!

Av Emma - 1 maj 2012 12:37

Hejsan allihop nu har jag och min kompis gjort butterbeer. Ni vet det är det där som man dricker i Harry potter. 

Ni ska få se hur det gick!

Första klunken är jätte god!

 

Andra klunken är sådär

 

Tredje klunken är jätteäcklig

 

Fjärde klunken är super söt och man vill nästan spy!

Det var allt. Blanda inte det här jag ger bara ett bra tips  

Av Emma - 1 maj 2012 09:33

Hej nu har jag vaknat och ligger i soffan och bloggar. Äntligen jag vaknade sent idag! Har vaknat jätte tidigt alla andra dagar. Idag ska vi hjälpa little darlingarnas familj att ta bort plåtarna på deras pool det ska bli så kul vi ska gå dit vid ca ett på eftermiddagen. På kvällen så ska vi åka in till stan och kolla på internationella engelska skolans bildgalleri och sedan ska vi åka till resturangen Eriks backficka eftersom pappa fyller år imorgon! GRATTIS DADDY!!!!! Iaf ska avsluta nu ses!


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards