legoloveer

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Emma - 4 maj 2012 17:38

Nu som rubriken säger så er så är jag ganska trött. Idag i skolan så började vi med ett mattepapper om tid som man skulle skriva på Engelska det var super easy!! Sedan hade English och då diskuterade vi newspapers så himla kul längtar till nästa lekition för då ska vi göra en newspaper. Sedan var det som vanligt 20 min rast och efter den så hade vi NO och då gick vi igenom nobel prizes och vem vet som uppfan det jo det var Alfred Nobel iaf vi skulle skriva vad vi skulle vinna pris för och det finns 5 saker man kan vinna det för och det är: Litteratur, Fred, Fysik,

Medicin och kemi och jag skulle vilja vinna priset för medicin för att jag skulle uppfinna piller så du kan leva för alltid what do you think about that?? Efter det så hade vi lunch och sedan Svenska och där får vi reda på vem som är the student of the week alltså man får ett diplom och man får det om man har varit aktiv i lektionerna och gissa vem som fick det jo det fick lilla jag och jag hade aldrig fått det förut! (YESS ÄNTLIGEN!!!) Men på Svenskan så jobbade vi med några papper och fick använda datorena. And then så var det rast och efter den så gick vi igenom de nordiksa språken som då är: Norska, Isländska, Danska, Färöiska men inte att glömma Svenska samt det andra små språken som då finns. Sedan var det slut. Jag har varit med en kompis som precis åkte hem nyss men busplingade så himla roligt att göra det jag älskar verkligen det och vi åkte runt till olika hus med hjälp av våra busskort. Nu sitter jag och gör nothing men ska gå och titta på T.V snart. Ikväll vill jag typ skypa och göra något har inte planerat så långt ännu. But guys i'll see you later bye or should I say auf widershen??


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards