legoloveer

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Emma - 14 maj 2012 18:57

Jag kommer inte att ha kläderna på mig själv utan kommer eller vänta kan ha det på mig själv mig men inte visa facet. Kommer också bara göra det på helgerna och kankse några vardagar om det är lov eller studiedag.

Inte så långt inlägg men...

Av Emma - 14 maj 2012 18:36

Såhär ligger det till jag har fått två röster på dagens outfit så om du vill ha något annat måste du rösta!

Av Emma - 14 maj 2012 15:12

Nu har jag kommit hem från skolan. Yes kom ihåg att blogga direkt! Det hände inget speciellt idag i skolan eller jo typ man skulle sjunga en rad var av just the way you are det var så himla pinsamt! Men på fredag och tordag är vi lediga så det blir långhelg igen. Håller nästan på att glömma en sak. Jo i skolan idag på morgonen så har vi mentor time och då fick vi städa våra bänkar men sen så tjöt brandalarmet och jag glömde bort att det var övning så jag släppte alla mina böcker och sprang ut och där ute behöver man typ stå i en timme och jag hade ingen kofta eftersom man inte får ta det... Vad tycker ni att jag ska införa här på bloggen

Dagens outfit, Veckans blogg eller månadens eller legofilmer.

Rösta på en av de sakerna så ska jag fixsa det så snart som möjligt och kom ihåg att rösta nu rösta, rösta!!!

Men vi ses senare ikväll tror jag bye...


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards