legoloveer

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Emma - 7 maj 2012 17:43

Nu är jag hemma. Jag har varit hos en kompis idag och där var en annan kompis och jag tänkte berätta vad vi gjorde:  I början när jag så spelade de sims men de avslutade och vi började köra blindbock (Vi brukar alltid köra det snälla tyck inte att det är barnsligt) Sedan så gick vi ut och lekte lite som ni läser så var vi inte med varandra så länge. Imorgon ska man ta med sig ett foto och några saker så att man kan dekorera sin tavelsak alltså ni vet där man sätter en bild i... Det ska vi göra imorgon på slöjden. Jag vet inte om jag vill gå på min simmning idag eftersom jag var där igår vad tycker ni...? Nu ska jag äta mat och så. I maybe see you later...

Här är en tavelram just det så heter det.

 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards