legoloveer

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Emma - 15 maj 2012 22:03

Nu har jag inte bloggat mer. Men jag kom hem från min kompis för kankse två timmar sen och det var så grymt kul där! Som ni vet så gick vi ju till Sickla inte alls långt att gå utan mer mysigt! Men när vi kom dit så gick vi in på akademibokhandeln för att Jamina behövde köpa en pärm men där inne så ville vi båda ha den pärmen så vi stog typ 30 minuter där inne men sedan kom vi fram till att ingen skulle få den... Väl hemma hos henne igen så åt vi jätte god mat och sedan gjorde vi matteläxan och sedan åkte jag hem. :(

Imorgon kommer jag kanske göra en dagens outfit om jag hinner men vi börjar ju klockan 9:40 imorrn så hinner nog kankse.

See ya tomorrow!


 

Av Emma - 15 maj 2012 15:43

Nu är jag hos underbara Jamina. Vi ska snart åka till Sickla och det ska bli så himla roligt!

Jag har bestämt mig för att det kommer att från och med nu bli dagens outfit! Like it or not.

Iaf nu ska vi snart  åka till Sickla och innan det ska vi plugga. 


Det var allt sålänge men I'll see you later on!

Auf wiedershen...

(Ingen bild sorry) 

Jaminas blogg: Minasworld.wordpress.com


Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards