legoloveer

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Emma - 17 maj 2012 18:45

Nu har vi kommit hem från kolmården. Det var verkligen jätte kul där jag ska berätta vad vi gjorde:

Först så gick vi till biljettkassan för att köpa biljetter och fråga när delfinshowen började då sa han den börjar om 5 minuter vi bara va?! Vi stressade dit och hann i sista sekunden så det var tur! Efter det så tog jag en glass och vi tänkte att man säkert fick ha den på den nya safari linbanan men det fick man inte så vi stod och väntade utanför tills jag hade ätit upp min glass då sa min mamma att vi alltid behöver vänta på mig för att jag alltid ska ha en glass och det är sant. Det var en fantastik upplevelse och jag tog många bilder men jag kommer att lägga upp de någon annan dag. Iaf efter det så gick vi till tiger world och sedan till en souvenir butik där jag köpte en trumma fett bra tänk hur mycket kul jah kan ha med den...

Vi gjorde inte så mycket mer men på vägen dit och tillbaka så fick jag plugga det är iaf skönt att ha det gjort. 

Imorgon ska vi till HOLLISTER!!!!!!!!!!!! Everybody loves Hollister.

Ses senare ikväll... maybe

En liten karta på Kolmården:

 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards