legoloveer

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma - 31 mars 2012 19:28

Hejsan allihopa snart är det påsklov!! Jag längtar så grymt mkt. Jag ska göra massor med roliga saker på påsklovet som t.ex åka Birka paradise. Jag ska åka med min mamma och de vi åkte till Florida med och en annan familj ska bli så kul!!!! Idag har jag varit i nacka forum och handlat lite lego som jag bygger på. På måndag har jag studiedag och det har jag även på tisdag men på onsdag och torsdag så går jag i skolan men inte på fredag. Snart ska jag och pappa gå och handla godis i ica. Efter det så ska jag och mamma baka bullar (Mums)

Men vi ses sen hejdå!


 

Snart är det äntligen påsk!!!

Av Emma - 31 mars 2012 10:06

Hej nu har jag och min BFF precis vaknat. Förlåt att jag inte bloggade igår!

Jag ska äta frukost nu men skriver mer sen hejdå!



Av Emma - 29 mars 2012 18:03

Hej nu har jag gjort alla mina läxor och så. Förlåt att jag har uppdaterat dåligt! Det är för att jag har skrivit ett manus till den muntliga debatten vi ska ha imorgon på svenskan. Det ska bli så himla roligt men jag hoppas verkligen att det går bra för mig!

Vi ses senare hejdå mina kära läsare!

Av Emma - 28 mars 2012 17:50

Hejsan jag tänkte faktiskt berätta om min skoldag idag!

Först så hade vi English där gjorde vi debater vi vann alltså min grupp. Det var jätte kul!!

Sedan hade vi lunch det blev inte så god lunch men... På lunchrasten så spelade jag och en kompis schack jag vann hihi! Sedan hade vi P.E= Idrott vi spelade handboll det gick faktiskt jätte bra och det var roligt!

Sedan hade vi fika för att en i vår klass fyllde år! Och sen hade vi Science=NO det var också kul!

Efter så skyndade jag mig ner för att hinna med min buss. Min buss är 840 den går 14:30.

När jag kom hem så stod mina två kompisar och väntade på mig hemma hos mig.

Jag märkte att jag INTE hade tagit med mina nycklar så vi kunde inte komma in, så vi gick hem till en av mina kompisar och hade modevisning det var jätte kul för att hon har så sjukt mycket skor och sjukt mycket kläder.

Nu har jag precis ätit. Jag ska snart se på något program på tv vet inte vilket men vi får se! Men vi ses senare hejdå!

PS: Jag och mina kompisar ska leka på fredag igen och då ska en av de sova över hos mig. Vi kanske lägger ut en legofilm.


 

Av Emma - 28 mars 2012 07:48

Hej alla morgontrötta läsare nu har jag hasat mig upp ur min sköna säng. Det är så soft idag för vi börjar 9:40!!!

Idag på engelskan ska vi ha en debatt fast på engelska! Vi har tränat jätte mycket så jag tror att det går bra.

Vi har bara tre korta ämnen idag engelska, Idrott och kemi det ska bli väldigt kul! Jag berättar mer ikväll för idag ska jag leka med några av mina kompisar.  Nu ska jag äta bacon och ägg så hejdå!

Glöm inte att skriva frågor och önskeinlägg!


 

Av Emma - 28 mars 2012 07:48

Hej alla morgontrötta läsare nu har jag hasat mig upp ur min sköna säng. Det är så soft idag för vi börjar 9:40!!!

Idag på engelskan ska vi ha en debatt fast på engelska! Vi har tränat jätte mycket så jag tror att det går bra.

Vi har bara tre korta ämnen idag engelska, Idrott och kemi det ska bli väldigt kul! Jag berättar mer ikväll för idag ska jag leka med några av mina kompisar.  Nu ska jag äta bacon och ägg så hejdå!

Glöm inte att skriva frågor och önskeinlägg!


 

Av Emma - 27 mars 2012 15:17

Hejsan nu har jag kommit hem. Jag bloggade inte så mycket igår för att en kompis var hemma hos!

Jag längtar jätte mycket till fredag för att då ska min bästa vän sova över hos mig och vi kommer att se på let's dance det ska bli så kul!

Men hade inte så mer att blogga om vi ses sen hejdå!

Jag äter pannkakor! 

Mums!


 

Av Emma - 26 mars 2012 15:27

Hejsan nu är jag hemma kommer inte berätta om min skoldag för att min kompis är här men vi ses sen.

Hejdå!

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards