legoloveer

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Emma - 13 april 2012 19:46

Jag har plåtat lite vatten och gurkor men ni får se hur de blev här kommer de:

Vatten


   


   


'  












 




Här är ett verktyg jag använde för att droppa vatten

          Här är gurkor jag använde för att typ droppa vatten

Det var alla bilder jag hade i hope you enjoyed  

Av Emma - 13 april 2012 17:49

Förlåt för den negativa rubriken nu undrar säkert varför jag har skrivit dåligt dåligt och dåligt? Jo det finns två anledningar varför

1:a Jag har inte uppdaterat så mycket idag men jag var iaf med en kompis vi hade jätte kul!

Och den andra anledningen är

2:a Det är fredag den trettonde idag och jag har ramlat flera ggr idag! :(

Det var bara elände!

Men jag har en väldigt viktig fråga som ni bara måste svara på här är den:

Jag vill ha en hund och mamma har frågat vad jag helst vill. Vi har bokat en resa till Spanien men jag får välja vill jag ha en hund eller resa till Spanien? Vad tycker ni? Tyck till om den frågan och skriv sedan en kommentar om vad ni tycker!

Förlåt för det långa inlägget nu ska jag avsluta hejdå ses senare!


 

Av Emma - 13 april 2012 09:50

Nu har jag vaknat sov som en stock i natt! Idag ska jag vara med en kompis. Just nu ser jag på cartoon network snart börjar scooby doo mystery inc! Jag vill försöka göra mina inlägg längre men jag vet inte vad jag ska skriva om har någon ett förslag på vad jag kan skriva om? Om ni har det skriv en kommentar om de så skriver jag om de! Vi ses senare idag hejdå!


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards