legoloveer

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 4 april 2012 15:03

Hej svejs nu ska jag berätta om min dag.

Idag skulle vi inte ha vanlig skola utan vi pratade om likabehandlingsplanen. Det var roligt och så för att vi gjorde massa olika lekar!

Nu ska en kompis komma hem till mig och vi ska leka. Hon och hennes familj ska komma på middag hos oss imorgon och vi ska gå påskkärringar så roligt ska de bli! Men vi ses senare

Hejdå!

Av Emma - 4 april 2012 07:35

Hejsan nu sitter jag och äter bacon och ägg. Vi börjar sent idag så jag kan ta det lungt. Jag glömde att  berätta att mitt utvecklingssamtal gick jätte bra! Vi var och shoppade i nacka forum så jag tänkte visa lite bilder på vad jag köpte.

Vi ses senare hejdå!

Jag fick en sån här väska!

 

Av Emma - 3 april 2012 10:16

Nu har jag precis vaknat. Min kompis kommer typ om 10 min eller mindre. Vi ska plugga lite och kanske leka lite.

Idag har jag utvecklingssamtal jag är så nervös men hoppas att det går bra.

Vi ses senare hejdå!


 

Av Emma - 2 april 2012 17:28

Idag har jag gjort mina läxor och varit med en kompis det var jättekul! Efter vi hade gjort läxorna så lekte vi med lego det var också jätte kul! Men nu har hon gått hem:( Jag var tvungen att plugga lite själv det har jag gjort nu.

Imorgon har jag också studiedag men jag har utvecklinssamtal det är därför vi är lediga för att vi har utvecklingssamtal. Imorgon ska jag vara med en annan kompis vi ska också göra lite läxor och så. Nu ska jag snart åka och simma med min mamma kompis och hennes mamma det ska bli väldigt kul för att vi ska få glass efter (Mums)

Men jag skriver mer imorgon hejdå!!!


 

Av Emma - 1 april 2012 20:39

Förlåt att jag inte har bloggat idag som rubriken lyder så har jag haft lite tajt schema.

Jag lovar verkligen att blogga imorgon vi har ju studiedag!


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards