legoloveer

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 8 april 2012 21:39

Hej nu har jag packat klart och fått ordning. Nu sitter jag och kollar på scooby doo det är avsnitt som jag aldrig sett så det är jätte roligt! Jag vet att jag tjatar men jag längtar så mycket till imorgon! Jag tror jag ska lägga mig tidigt idag så tiden går snabbare! Så roligt! Vi ses senare ikväll bye bye!

Glöm inte att fråga frågor och skriva önskeinlägg!

 


Av Emma - 8 april 2012 18:23

Nu måste jag verkligen packa! Jag har inte tid imorgon eftersom min farmor kommer så jag ska börja nu! Jag och en kompis ska vara tillsammans hon är ungefär i samma ålder som jag så det ska bli jätte kul! Jag glömmer nästan att det var jätte roligt på kalaset!

Nu ska jag logga in på msp=Moviestarplanet för att bestämma vad jag ska packa vi ses sen bye då!


 

Av Emma - 8 april 2012 13:35

Hej nu är jag hemma från min mormor och morfar! Snart ska jag åka iväg till min kompis kalas det ska bli jätte kul och efter också för att då ska jag hem till min kompis! Jag har börjat packa lite till imorgon på båten. Längtar jätte mycket tills imorgon då min farmor kommer hoppas hon blir glad för teckningen jag ritade åt henne! Vi ses senare ikväll hejdå!


 

Av Emma - 8 april 2012 11:06

Hejsan jag vaknade typ för en timme sen och tittade på scooby-doo. Idag måste vi Åka hem tidigare från mormor och morfar för att jag ska på kalas hos min kompis.Det ska bli så kul! Mamma tycker att det är en tradition att gå till kyrkan på olikahögtider så hon är där nu så jag och pappa väntar nu. Efter kalaset så ska jag packatills imorgon det ska bli så grymt kul! Imorgon kommer också min farmor på förmiddagenför att äta lunch med oss innan båten det ska bli kul! Jag skulle typ vilja att ni skrev frågor som jag kan svara på och skriv önskeinlägg!!!! Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om så hejdå!Ps: jag kommer självklart att göra tidsinställda inlägg när vi åker båt så läs de!

Av Emma - 7 april 2012 18:58

Vi fick igång datorn hos min mormor och morfar men det tog sin lilla tid men jag ska berätta om min påsk nu!

Först kom mina kusiner och deras föräldrar och då så såg vi lite på tv. Efter det så åt vi påskbord och det var verkligen jätte mumsigt! Sedan så gick jag och min 9 åriga kusin upp och undersökte huset och lekte spioner det var jätte kul! Lite senare så skulle vi fika det blev kladdkaka det var också gott! Men sedan så åkte de hem men vi fick varsitt stort påskägg och 500 kr yipee! Nu har jag pengar tills båten som vi snart ska åka längtar så mycket!

Men nu ska jag nog gå ut med min pappa hejdå ses kanske sen hejdå!


 

Av Emma - 6 april 2012 20:50

Hejsan jag sitter och bloggar från ipaden för att datorn funkade inte men imorrn ska den de. Jag vill bara säga att jag ser på let's dance! Imorgon kommer mina kusiner som ska fira påsk och äta påskbord med oss det ska bli så himla kul för att vi får ett varsitt stort påskägg fullt med godis så mumsigt! Men vi ses imorgon hejdå

Av Emma - 6 april 2012 13:06

Hejsan allihop jag hade gäster igår så jag kunde inte blogga men iaf vi hade jätte kul! Jag och mina 3 kompisar var ute och gick glad påsk vi fick jätte mycket godis! Mums. Nu ska vi snart åka till min mormor och morfar och fira påsk där jag vet inte om jag kan blogga där för att jag vet inte om datorn är för gammal eller för dammig. Men glad påsk!

Hejdå ses någon dag kanske idag vet inte men hejdå.

Jag längtar så mycket tills vi ska åka båt på måndag!

 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards