legoloveer

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 2 september 2012 15:28

Hej allihop!

Idag tänkte jag göra en liten utvärdering av sommaren.

Jag tyckte själv att sommaren 2011 var mycket bättre men självklart finns det höjdpunkter denna sommar också som t.ex att vi var på Sandhamn, Spanien osv. Det var ju också bättre väder förra sommarn och det var det ju inte den här sommaren det regnade typ hela tiden...

Men ska lägga upp en liten bildbomb från sommarn.

Vi ses! 

Det var inte så många bilder men typ de bästa jag har tagit under sommaren. 

             

Det var alla bilder. 

// Emma


Av Emma - 2 september 2012 14:17

Hej alla!
Idag var vi ju som sagt i sickla och handlade lite nya saker till mitt rum. Det blev jätte fina saker och jag är super nöjd. Det kommer några bilder nu. Jag köpte en klädhängare och ett litet skrin och en byrå men den kommer om typ några dagar vi beställde den. Skrinet ser ut som en bok men man kan öppna den här kommer bilderna:


Av Emma - 2 september 2012 10:51

Hej bloggläsare!

Idag vaknade jag vid ca 9:00 och när jag vaknade gick jag och åt frukost.

Jag och pappa har en liten rutin att vi ska springa varje söndag och onsdag och det är ju väldigt jobbigt men det är uppfriskande. Sedan gjorde jag mina läxor och jag tycker inte om att göra det men det är skönt att ha det gjort...

Snart ska jag och mamma åka till Sickla och vi ska handla lite möbler till mitt nya rum.

Igår la jag upp en bild och om ni undrar vad bilden kom ifrån så kom den från Sandhamn. Vi var där i somras och det var såååå himla roligt. Det var en av de roligaste dagarna i mitt liv!

Men jag har väl börjat att blogga lite mer eller?

Vi ses igen senare då kanske jag lägger upp bilder på vad vi köpte om ni vill det.

Hejdå!

En till vacker bild från Sandhamn...


   

Av Emma - 1 september 2012 19:08

Hej allesamans!

Som ni alla vet var jag hos darlingarna idag och det var som vanligt super! 

När jag kom dit åkte vi ut med rullstolen och det är så himla roligt så ni förstår inte!

Sedan gick vi ut till kaninerna och städade lite hos de jag ville det för att jag tycker att det är så himla kul!

Men sedan gick vi typ och undersökte lite hos deras granne för att det huset är ganska skumt och vi hittade ingenting men det var ganska läskigt! Det sista vi gjorde var att ta en glass och leka burken sedan händer de tråkigaste på dagen och det är att gå hem. Jag tycker att tiden alltid går så fort när jag är där... Jag kom såkllart hem från de för länge sedan!

När jag kom hem möblerade vi om mitt rum och det blev ganska bra om jag får säga det själv.

Men imorrn vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lugnt kanske man vet aldrig...

Det var allt för mig.

Hejdå!


 



Av Emma - 1 september 2012 10:40

Hej allesammans!

Idag gick jag upp vid 7:00 för att jag skulle göra en uppvisning inom simmingen. Det var självklart jobbigt eftersom jag inte är en morgonpigg person!  Men idag ska jag till little darlingarna och det ska ju somsagt bli väldigt kul.

Vi ska typ åka ut med rullstolen tror jag... Men nu har jag verkligen bestämt mig jag ska börja blogga mycket mer!

Det lovar jag. Nu sitter jag och kollar runt lite på bloggar och så. Om ni har en blogg säg då till så ska jag försöka följa den. Tycker att det är jättekul att läsa bloggar när jag har tråkigt.

Men ska gå till darlingarna vid typ 13:00 så det är en stund kvar...

Det var nog allt för mig.

Snälla önska inlägg har bloggtorka!


 

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards