legoloveer

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Hemma och sen

Av Emma - 19 april 2012 20:24

Jag har kommit hem från skolan för länge sedan! När jag kom så satte jag mig och gjorde min uppsats i Svenskan man ska skriva om Borneo det är faktiskt väldigt roligt! När klockan slog 19:00 så ringde kompisar och ville leka ute så jag gick ut men jag var tvungen att gå in klockan 20:00 det var verkligen kul. Jag vill verkligen att ni skriver önskeinlägg för att jag har sagt det flera ggr men ingen har skrivit något jag menar liksom kom igen nu!!!

Men jag kommer tyvär inte att blogga mer ikväll för att jag orkar inte så vi ses imorgon men inte direkt för att jag ska leka med en kompis men vi ses senare imorgon hejdå!!


 

 
 
Emelie

Emelie

19 april 2012 21:20

Hej Little darling!
Här kommer lite önskeinlägg! :)
Kan inte du skriva om vad du har för kamera och vad den är bra på och sedan kan du väll skriva vad du brukar göra på din fritid little darling!!! :D
Längtar så mycket till Lördag little darling!!!! :D :D

http://ssupersmothie.blogg.se

Emma

21 april 2012 08:50

ja det kan jag göra jag lovar! Jag längtar också till Lördag!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 3 februari 2013 20:14

Här kommer lite frågor jag har glömt svara på, ledsen för det! Här kommer de iaf. ;)   Sarah  Hej darling här kommer några frågor! :) 1. Vad är din favoritmat? Svar: Hahha, svår fråga men det är nog pizza eller tacos. 2. Vad är din favori...

Av Emma - 1 februari 2013 17:34

Japp, jag vet jag har inte bloggat på vääääldigt länge. Glömde bort bloggen lite hehe... Men iaf, inte så mkt att berätta. Idag eller imorgon så kommer det komma upp en liten nageltutorial på bloggen, vad det kommer handla om får ni se senare,  k...

Av Emma - 8 januari 2013 19:18

Hej kära bloggläsare. Idag började skolan då, rätt okej faktiskt, det var självklart kul att träffa sina vänner igen. Hade gärna velat ha längre jullov haha, det gick så fort. Nu sitter jag typ och kollar på lite videos på youtube, har jätte tråk...

Av Emma - 8 januari 2013 19:18


Hej kära bloggläsare. Idag började skolan då, rätt okej faktiskt, det var självklart kul att träffa sina vänner igen. Hade gärna velat ha längre jullov haha, det gick så fort. Nu sitter jag typ och kollar på lite videos på youtube, har jätte tråk...

Hej

Av Emma - 7 januari 2013 18:30


Hej allesammans eller aa inte så många men iaf hej. Idag har jag inte bloggat så mkt för att jag inte har orkat men iaf. Idag vaknade jag vid 10:00. Jag visste inte vad jag skulle göra så att jag ringde suzanna för att fråga om vi kunde göra något oc...

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards