legoloveer

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Emma - 13 juni 2012 18:48

Japp, då har man då badat... Super mysigt! Idag har jag inte gjort så mycket bara längtat till skolavslutningen som är på Fredag. Vi är en fri skola och då slutar man inte lika tidigt som alla andra skolor.

Iaf idag var vi på nyckelviken och hade lek och skoj men så skoj var det ju inte... det regnade asssss mycket och jag stod under en björk och det började klia som bara den på min haka. Min kompis och jag hade fått en allergichock och vi hållde till på toaletten typ hela tiden för att inte bli blöta och för att vi skulle tvätta bort pollen.

Inte det bästa stället att hålla till på om man säger så...


Imorgon ska vi till göta lejon för att assistera niorna som går ut och vi ska sjunga för dem låten heter just the way you are. Men ska äta snart så vi ses!

Av Emma - 13 juni 2012 18:48

Japp, då har man då badat... Super mysigt! Idag har jag inte gjort så mycket bara längtat till skolavslutningen som är på Fredag. Vi är en fri skola och då slutar man inte lika tidigt som alla andra skolor.

Iaf idag var vi på nyckelviken och hade lek och skoj men så skoj var det ju inte... det regnade asssss mycket och jag stod under en björk och det började klia som bara den på min haka. Min kompis och jag hade fått en allergichock och vi hållde till på toaletten typ hela tiden för att inte bli blöta och för att vi skulle tvätta bort pollen.

Inte det bästa stället att hålla till på om man säger så...


Imorgon ska vi till göta lejon för att assistera niorna som går ut och vi ska sjunga för dem låten heter just the way you are. Men ska äta snart så vi ses!

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards