legoloveer

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Emma - 6 juni 2012 21:07

Imorgon fyller jag år!!! Längtar så himla mycket på morognen så får jag paket jag vet att jag kanske tycker att jag verkar lite självisk men jag älskar paket speciellt att få! Min mamma fyller också år alltså hon födde mig på sin födelsedag världens bästa present att få mig eller?? Har med mig fika till skolan till imorgon såklart för att jag fyller år... Berättar mer om presenterna imorgon och kanske tar några bilder.

Imorgon börjar vi klockan 8 så måste gå upp klockan 6:45 för att få presenter och ge presenter.

Godnatt vi ses imorgon!


 

Av Emma - 6 juni 2012 08:03

Ja då vaknar man upp och kommer på att det är nationaldag. Snart fyller jag år!

Idag kommer mina kusiner hem till mig för att fira min födelsedag som är om några dagar jag längtar jättemycket de kommer klockan 10. Kommer inte bli så mycket bloggning idag men det blir mer imorgon.

Nu ser jag på svampbob fyrkant ett annat favoritprogram jag har.

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag var lite upptagen...

Var ute i det vackra vädret och lekte och senare på kvällen så skypade jag med mina kompisar kanske inte så viktigt men jag orkade inte blogga igår.

Vi ses kanske ikväll eller imorgon.

Bye bye....


 





Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards