legoloveer

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Emma - 3 februari 2013 20:14

Här kommer lite frågor jag har glömt svara på, ledsen för det! Här kommer de iaf. ;)


Sarah 

Hej darling här kommer några frågor! :)

1. Vad är din favoritmat?

Svar: Hahha, svår fråga men det är nog pizza eller tacos.

2. Vad är din favoritfärg?

Svar: Förut var det rosa sedan var det blått sen blev det rosa. Jag skulle säga både ros och blått. 

3. Vad är ditt favoritplagg?

Svar: Mitt favoritplagg att ha på mej är nog ett par jeans och en snygg tröja till. 

4. Vi måste ses någon dag!

Svar: Det vill jag gärna! :) :D <33


Emelie

Hej darling! Här kommer mina frågor! :)

1. Är du kär?

Svar: Nej det är jag inte. :)

2. Vad är din favoritmat?

Svar: Pizza eller tacos 

3. Fvoritfärg?

Svar: Blått och rosa <33

4. Vad är det roligaste du gjorde under jullovet?

Svar: Svår fråga.. Det var nog att åka båt eller julafton.. Eller nyårsafton. Kan inte välja. <3

5. Vad var det roligaste du gjorde under sommarlovet?

Svar: Det var att resa till Spaninen.. Jag vet faktiskt inte jag gjorde så otroligt mycket då. 

6. Vad är det roligaste du har gjort under hela ditt liv?

Svar: Herregud vilken svår fråga.. Det är väl att ha åkt till U.S.A Eller att ha träffat alla mina underbara vänner, jo det är det. <3 


Hoppas ni är nöjda med mina svar, tack för alla jätte bra frågor! <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards