legoloveer

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Emma - 1 juli 2012 20:31

Nu tänkte jag svara på några frågor jag fick in.


Emelie om "Summer" ssupersmothie.blogg.se:

1. Är du kär i någon? Isåfall vem?

Svar: Nej, jag är inte kär i någon!

2. Har du gjort något annat i sommar än att gå på det där lägret?

Svar: Ja, jag har varit lite med kompisar men inte så mycket mer. Kommer snart att åka till Spanien!

3. Kan vi inte bestämma ett datum som ni kan komma till oss och typ ta en fika och göra våran hemliga grej?! ;)

Svar: Absolut, jag har pratat med Sara om det så kolla med henne jag skrev en kommentar på hennes blogg om tider och sådant. Pratar med mamma också så kan din mamma ringa min eller tvärtom.

4. Vad gillar du mest att göra? :)

Svar: Jag gillar att göra massor med saker, bl a vara med kompisar, vara med familen osv men om jag får välja en sak så är det nog att shoppa!

5. Vad är din favoritmat?

Svar: Jo det måste väl vara tacos...

6. Vad är din favoritfärg?

Svar: Det är orange och blå tror jag.

7. Vad är dina favoritkläder?

Svar: Mina favoritkläder är alla kläder som kommer från Abercrombie & Fitch och Hollister

 

 

8. Vad är din favoritsport?

Svar: Såklart simning men också badminton.

 

Tack för alla frågor Emelie (Little darling) Hoppas att jag gav dig ett vettigt svar!

Ha're bra!

Av Emma - 1 juli 2012 09:11

Godmorgon alla kära läsare!

Idag ska Suzi komma över till mig och vi ska ha det kul!

Vi ska bada och ha kul i det vackra vädret!


Jag har fått in några frågor men svarar på de ikväll så det är bara att fortsätta fråga. Snart är sommarlovet slut...

Nej! Så får jag inte tänka.

Jag bloggade inte igår men vi fick gäster och jag tog bilder som jag ska lägga ut på bloggen idag i detta inlägg!

Det är både bilder från midsommar och igår. 

Här kommer de:

Midsommar.

 


 


 


 


 


 


 


 

Sen igår:


 


 

Hon ville inte dricka från vattenskålen utan hittade en intressantare vattenskål... Vår fontän.

 


 


 





Presentation

Ställ en liten fråga...

7 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni fram emot år 2013?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Scooby Doo - Scoobert Doo

Shopping

Shopping

Här kommer jag att lägga in olika saker jag bl a har shoppat och fått. :)

Simmning

Här kommer jag att lägga in saker som har hänt på simmningen som t.ex tävlingar om jag vinner något. :)

Outfits

Dagens sötis

Här lägger jag in vem eller vad som är dagens sötis! :)

Dagens sötis

Hej kommer lägga in lite bilder på dagens sötis här! :)

Ovido - Quiz & Flashcards